Współpraca

Usługi świadczone przez naszą firmę mogą być wykonywane w ramach stałej umowy bądź też na życzenie. Zakres realizowanych usług w ramach różnych umów związany z oprogramowaniem wytworzonym przez firmę Kamsoft S.A.:

Umowa zdalnej obsługi
  • archiwizacja (obcinanie) i pielęgnacja baz danych
  • modyfikacja oprogramowania na nowe wersje
  • konsultacje i szkolenia personelu Użytkownika
  • porady udzielane telefonicznie (całodobowo)
  • skanowanie komputerów przeciwko wirusom
  • pomoc w aktualizacji BLOZ przed każdą przeceną
  • informowanie o istotnych zmianach przepisów
  • przeglądy drukarek fiskalnych zgodnie z przepisami
  • gwarancja czasu reakcji w przypadku awarii - zdalne naprawianie uszkodzeń w oprogramowaniu
Wybierz
Umowa pełnej obsługi
  • archiwizacja (obcinanie) i pielęgnacja baz danych
  • modyfikacja oprogramowania na nowe wersje
  • konsultacje i szkolenia personelu Użytkownika
  • porady udzielane telefonicznie (całodobowo)
  • skanowanie komputerów przeciwko wirusom
  • pomoc w aktualizacji BLOZ przed każdą przeceną
  • informowanie o istotnych zmianach przepisów
  • przeglądy drukarek fiskalnych zgodnie z przepisami
  • gwarancja czasu reakcji w przypadku awarii
  • czyszczenie oraz konserwacja drukarek i sprzętu
  • utrzymanie sprawności infrastruktury informatycznej
  • usuwanie awarii sprzętu komputerowego i fiskalnego
  • zapewnienie na czas naprawy sprzętu zastępczego
  • uzgadnianie terminów wyjazdów serwisowych
Wybierz

W przypadku umowy zdalnej wszystkie czynności serwisowe wykonywane są z użyciem narzędzi do pracy zdalnej. W przypadku gdy niezbędna jest wizyta serwisanta na miejscu u Użytkownika, koszt takiej usługi wraz z dojazdem rozliczany jest osobno zgodnie z cennikiem.

Użytkownicy, którzy chcą skorzystać z naszych usług ale nie mają podpisanej stałej umowy, muszą liczyć się z brakiem gwarancji naszej szybkiej reakcji w przypadku nagłych awarii. Wszystkie usługi rozliczane są wtedy zgodnie z obowiązującym cennikiem.